0216123
سبد خرید 0
>> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
انواع ترازو
ظرفیت / کیلوگرم
ظرفیت / گرم
دقت در توزین
کالا برای:

ترازوی ای ان دی AND

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

برند ژاپنی ان ان دی A&D از زمان تأسیس خود در سال 1977 از طریق تولید سیستم های پیشرفته "سنجش و اندازه گیری" در توسعه صنعت دخیل بوده است. تحقیق و توسعه و همچنین ساخت و توزیع ترازو های دیجیتالی زمینه اصلی فعالیت این شرکت محسوب می گردد. تولیدات شرکت ای ان دی از تنوع بالایی برخوردار هستند که ترازوهای ای ان دی آزمایشگاهی در کشور ما از محبوب ترین آنها به شمار می روند.

ترازوی ای ان دی AND

آشنایی با انواع ترازوی ای ان دی AND 

ترازوی ای ان دی آزمایشگاهی : این دسته ترازوها از دقت بالایی برخوردار هستند و خود به گروه های رطوبت سنج، تحلیلی، دقیق و میکرو تقسیم بندی می شوند که مدلهای بسیار حساس، مجهز به محفظه توزین می باشند تا حتی جریان هوا خللی در فرایند توزین ایجاد نکند. ترازوی ای ان دی صنعتی : این سیستم ها به جهت مستحکم بودن، توانایی توزین تا ۱۵۰ کیلوگرم را با حساسیت بسیار بالایی دارند. انواع صنعتی ترازوی ای ان دی از ساختار یکپارچه استیل برخوردار هستند، به همین دلیل ضد آب بوده و در مقابل زنگ زدگی مقاومت بالایی دارند. امکان شمارش قطعات کوچک هم­وزن به صورت دقیق از قابلیت های ترازوی ای ان دی صنعتی محسوب می گردد. ترازوی ای ان دی قطعه شمار : این مدلها از ظرفیت های ۵۰۰ گرم تا ۶۰ کیلوگرم برخوردار هستند و به شکل اختصاصی برای توزین و شمارش دقیق قطعاتی با وزن یکسان طراحی و تولید می شوند. از این مدلها می توان در تولیدی ها و مراکز بسته بندی استفاده نمود. در کنار تمامی این ترازوها، شرکت ای ان دی تجهیزاتی مانند لودسل، نمایشگر، وزنه­های کالیبراسیون و تجهیزات جانبی نظیر آداپتور را نیز تولید و عرضه می کند.

ویژگیهای ترازوی ای ان دی آزمایشگاهی

این دسته از ترازوهای برند ای ان دی تنوع بالایی هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ ظرفیت و دقت (از یک گرم تا 0.00001 گرم ) دارند که برخی از آنها دارای کالیبراسیون داخلی بوده و برخی دیگر به صورت دستی کالیبره می شوند. قابلیتهای بی شمار ترازوی ای ان دی یکی از دلایل محبوبیت این سیستم های توزین محسوب می گردد که می توان به امکان اتصال به لوازم  جانبی همچون کامپیوتر و چاپگر، قابلیت نصب کیت دانسیته، توزین در چند واحد وزنی، قابلیت شمارش قطعات هموزن و امکان سنجش رطوبت مواد اشاره نمود. البته باید یادآوری کنیم که این امکانات بسته به مدل ترازو، متغیر هستند. یکی دیگر از ویژگیهای حائز اهمیت ترازوی ای ان دی، ساختار مستحکم و یکپارچه آن می باشد که راه نفوذ گرد و غبار و رطوبت به درون قطعات داخلی و حساس همچون لودسل را می گیرد. بدنه اغلب این مدلها از پلاستیک فشرده و سینی توزین از استیل ساخته شده اند. با توجه به چنین قابلیتهایی از ترازوی ای ان دی می توان علاوه بر آزمایشگاه ها در مراکز پزشکی، داروسازی، طلافروشی و زرگری، توزین زعفران و سایر مواد با ارزش و کمیاب استفاده کرد.

ترازوی ای ان دی AND

فروشگاه تخصصی ترازو مرکز خرید و فروش انواع ترازوی ای ان دی

در فروشگاه تخصصی ترازو، ترازوی ای ان دی به دو دسته تقسیم بندی می گردد مدلهایی که توسط خود برند ای ان دی در ژاپن تولید می گردند و مدلهایی که تحت لیسانس این شرکت در چین ساخته می شوند. مسلما نمونه های چینی به کیفیت مدلهای اصل ژاپن نمی رسند اما از قیمت بسیار پایین تری برخورار هستند. فروشگاه تخصصی ترازو جهت دستیابی شما خریداران محترم با هر نوع بودجه ای هر دو نوع ترازوی ای ان دی را به فروش می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات فنی تک تک مدلها می توانید با کارشناسان این فروشگاه اینترنتی در تماس باشید.

خرید ترازوی ای اند دی جدید با بهترین قیمت

برای خرید ترازوی ای اند دی با بهترین قیمت باید شرایط خرید ترازو را در نمایندگی بررسی کنید. توجه داشته باشید که پیش از خرید ترازوهای ای اند دی باید در مورد ویژگی ترازوها و کاربرد آنها آگاهی بیشتری به دست آورید. این مسئله که بدانید هر یک از ترازوهای ای اند دی طبق چه فاکتوری قیمت گذاری می شوند بسیار مهم است. برخی از ترازوهای جدید ای اند دی به دلیل ویژگی بیشتری که دارند با قیمت بالاتری وارد بازار می شوند. برخی از ترازوهای ای اند دی تا حدودی قدیمی تر هستند و با قیمت کمتری وارد بازار می گردند.

فروش ارزان انواع ترازو ای اند دی

فروش ارزان ترازوی ای اند دی در بهترین مراکز به صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود. شما می توانید با بهترین قیمت هر یک از ترازوهای ای اند دی را بخرید و گارانتی آنها را دریافت کنید. توجه داشته باشید که پیش از خرید ارزان ترازو ای اند دی باید کیفیت ترازو را به خوبی بررسی نمایید. در صورتی که ترازوهای ای اند دی کیفیت خوبی نداشته باشند یعنی با استفاده از متریال های بی کیفیتی تولید گشته اند.

قیمت ترازوی ای اند دی گرمی

قیمت ترازوی ای اند دی گرمی را باید بر اساس مدل ترازو ارزیابی نمایید. برخی از ترازوهای گرمی ای اند دی حساسیت بیشتری دارند و به همین دلیل هزینه خرید آنها تا حدودی بیشتر است. هر یک از ترازوهای ای اند دی را باید از نظر ویژگی که دارند بررسی کنید تا بدانید قیمت شان تا چه حدودی است. ترازوهای ای اند دی پیشرفته نسبت به مدل های ساده گران تر هستند.

خرید ترازوهای ای اند دی کوچک

برای خرید ترازوی ای اند دی می توانید نمونه ترازوهایی که کوچک هستند را سفارش دهید. زمان ثبت سفارش ترازو ای اند دی کوچک باید ویژگی ترازو را بررسی کنید و سپس ترازو را برای وزن کردن بخرید.

خرید ترازوی ای اند دی جدید اصل

اگر قصد خرید ترازوی ای اند دی جدید را دارید باید در مورد اصل بودن ترازو اطلاعات بیشتری به دست آورید. متاسفانه امروزه بسیاری از ترازوهای ای اند دی که در بازار به فروش می رسند اصل نیستند و کیفیت خوبی ندارند. بنابراین اگر می خواهید کیفیت خوبی از ترازو ای اند دی دریافت کنید باید در مورد ویژگی اصل بودن ترازو اطلاعات بیشتری به دست آورید. هر یک از ترازوهای ای اند دی اصل مدت زمان زیادی کار می کنند و به همین دلیل مشتریان آنها زیاد است.

فروش ترازوهای اصل ای اند دی

فروش ترازوی ای اند دی اصل به صورت اینترنتی در بهترین مرکز فروش انجام می شود. شرایط فروش عمده ترازو ای اند دی در نمایندگی بسیار عالی است و همراه با گارانتی می باشد. شما می توانید ضمانت نامه ای که مربوط به ترازو ای اند دی است را از فروشندگان دریافت کنید و در صورت نیاز ضمانت نامه را مورد استفاده قرار دهید. فروش بهترین ترازو ای اند دی با قیمت مناسب در نمایندگی انجام می گردد تا مشتریان به راحتی بتوانند ترازو را سفارش دهند.

قیمت ترازوی ای اند دی اصل

قیمت ترازوی ای اند دی اصل را باید به صورت روزانه بررسی نمایید و سپس یکی از بهترین مدل ها را بخرید. شما می توانید در وب سایت نمایندگی انواع ترازوهای ای اند دی را مشاهده کنید و سپس یکی از بهترین مدل ها را طبق بودجه تان بخرید.

خرید بهترین مدل ترازو ای اند دی

برای خرید بهترین مدل ترازوی ای اند دی باید در مورد ویژگی ها و مشخصات ترازوها اطلاعات بیشتری به دست آورید. ترازوهایی که مشخصات بیشتری دارند در مکان های زیادی برای محاسبه وزن مورد استفاده قرار می گیرند. هر یک از مشتریان بین مدل های متنوع ترازو ای اند دی به دنبال بهترین ترازو هستند.

خرید ترازوی ای اند دی پیشرفته

پیشرفته ترین مدل های ترازوی ای اند دی در مکان های زیادی قابل استفاده می باشند. شما می توانید ترازوی پیشرفته ای اند دی را برای آزمایشگاه ها یا طلافروشی ها سفارش دهید. دقت محاسبه وزن روی ترازوهای پیشرفته ای اند دی بسیار عالی است. شما می توانید با بهترین قیمت یکی از ترازوهای ای اند دی را بخرید و در بازه زمانی که مایل هستید برای وزن کردن کالاهای حساس از ترازو استفاده نمایید. دقت داشته باشید که قبل از خرید ترازوهای پیشرفته باید ساختار ترازو را به خوبی بشناسید.

فروش ترازوی پیشرفته ای اند دی

فروش ترازوی ای اند دی پیشرفته با گارانتی انجام می شود تا مشتری از خرید خود مطمئن گردد. شما می توانید دسته بندی های زیادی از ترازوی پیشرفته ای اند دی را مشاهده کنید که هر یک از آنها برای کسب و کار خاصی هستند. دقت داشته باشید که برای خرید ارزان ترازو ای اند دی پیشرفته تنها باید به نمایندگی مراجعه کنید. نمایندگی شرایط خرید بی نظیری را برای مشتریان در نظر می گیرد تا خرید به صرفه و مناسبی داشته باشند.

قیمت ترازوی ای اند دی پیشرفته

قیمت ترازوی ای اند دی پیشرفته را باید به صورت روزانه ارزیابی نمایید و در بهترین بازه زمانی ترازو را بخرید. دقت داشته باشید که برای خرید ترازوهای پیشرفته ای اند دی باید کارایی شان را از نظر نیازی که دارید بررسی کنید. هر یک از ترازوهای ای اند دی پیشرفته با قیمت متفاوتی تولید می شوند. ویژگی ترازوهای پیشرفته ای اند دی، تاثیر زیادی روی قیمت خرید آنها می گذارد.

خرید ارزان ترازوی جدید ای اند دی با گارانتی

برای خرید ارزان ترازوی ای اند دی جدید باید گارانتی که مربوط به ترازو است را ارزیابی نمایید. بسیاری از ترازوهای ارزان ای اند دی تقلبی می باشند و به هیچ عنوان نباید آنها را برای کسب و کار خود بخرید.

ادامه مطلب ˅
ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
9 / 10
از 118 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()